Wednesday, January 21, 2015

VIVIX + ALFALFA untuk CANTIK

Assalamualaikum semua! 

Eh seronok ye rasa bila bukak je blog ada je yang menyinggah =) Harap ianya memberi manfaat ok untuk semua, amiiinnnn.. 

Ok for this time entry, nak share tentang apa kaitan promo BULAN ni iaitu VIVIX + ALFALFA dengan kebaikan yang kita boleh dpt.. 

As uall know, PROMO dah nak habis dah dlm few days lagi.. Sekarang dah 21/1, maksudnya ada dlm 10 hari lagi utk PROMO vivix + alfalfa.. 

I target 5 botol vivix sampai hujung bulan ni! Yahooo bestnya.. =D

Ok ramai confuse kan mana satu ALFALFA.. 

Ok ni rupa Alfalfa.. Yang large size eh..



Tengok. Large size ada dlm 700 tablets.. Banyak gila boleh tak? Wakakaka pastu memang jimat la. Alfalfa ni untuk detoks sebenarnya.. 

Setiap apa yang kita nak makan, lebih2 lagi vitamin la.. Wajib la detoks dulu.. Sebabnya kdg2 banyak sgt toksin dlm bdn, USUS KOTOR, jadi penyerapan tu susah nak berlaku.. 

Hasilnya.. 


Makan la seberapa banyak pun vitamin untuk putih ke, kurus ke.. takkan ada effect.. Langkah yg lain kalau nak detoks boleh minum GREEN TEA, atau minum air banyak2.. 



Tapi lagi bagus kalau amik Alfalfa ni sebab.. selain untuk detoks, banyak lagi kebaikan Alfalfa yang kita boleh dpt..

Boleh baca link tentang detoks dekat sini..


dlm artikel tu.. I dah kupas secara detail tentang detoks dan ape yg uall boleh ambik.. Kemahen mcm pro. Lol

Ok now adalah kebaikan ALFALFA.. 

Kredit gambar to Mr Google atau owner yang edit gambar ni ya.. Thank u so much.. 


Boleh nampak kan dkt gambar tu.. Mcm2 kebaikan yang boleh uall dpt.. Plus Alfalfa ni dikenali sbg Father of All Foods.. Sebabnya.. Akar dia jauh ke dlm tanah, maksudnya nutrient lagi banyak serap.. 

Boleh google kebaikan Alfalfa la untuk kegunaan perubatan dan kesihatan.. =) 

Ok now.. Lepas kita dah puas detoks dgn Alfalfa. Kita ambik VIVIX plak.. 

Vivix ni dikenali gak dgn tonik ajaib.. Mcm2 boleh guna.. Sebab vivix ni ekslusif.. Ciptaan Shaklee yang da bomb la, guna bahan2 pun berkualitas (indonesian word) tinggi.. 

Tau tak salah tau kandungan VIVIX is anggur muscadine? Tau tak anggur muscadine tu sebesar bola golf? 

Ye.. lepastu sebiji tu mahal. Dalam RM 100+.. Sebab tu harga VIVIX boleh tahan.. 

EH TAPI! 

Ape lah sangat dgn harga kalau kebaikan dia sangat meluas.. 


Ni rupa VIVIX.. Botol maroon, cantik gila kan? 


Vivix mempunyai resveratrol yang tinggi.. Maksudnya tinggi anti oksidan.. Senang nak protect body drpd mcm2 harm.. 

Serius. 

Biasa yang guna VIVIX ni mcm STROK, DARAH TINGGI, DIABETES.. tapi sebenarnya vivix boleh guna keseluruhan.. 

Ok let's say kalau uall malas nak amik pil banyak2.. Ok takpe. Just amik VIVIX je.. Pulak tu jimat sbb cukup je sesudu teh sehari.. =)

Kebaikan vivix blh tgk dekat bawah ye.. 


Mcm2 kan.. Mmg ada positive feedback yg strok boleh berjalan.. Bukan overclaim, tapi memang ada.. Kesan bergantung la pd setiap org ya.. 

Boleh baca psl VIVIX.. I pernah buat entry khas utk VIVIX..

Click >> VIVIX DA BOMB

Mcm mana.. Best tak baca. Hihi memang best.. So skrg ni PROMO pulak.. 

Maksudnya ada harga SPECIAL..

Boleh whatsapp kalau nak tau further tau.. +60126054131

Consultation only for my customers only =) 

Thank you for reading! Till the next time! X

2 comments:

  1. Yeahyeah. tempahan blog masih dibuka. Gosh, i cari cbox u tak jumpa >< You nak doodle pakai tudung ke tak?

    ReplyDelete
  2. Sorry hehe can you email me at amy_131549@yahoo.com? OR whatsapp me at +60126054131

    Nanti boleh discuss specific mcm mana :)

    ReplyDelete