Tuesday, January 13, 2015

Hello, 23!





23 tahun dulu, di hari yg sama seperti ini, Jariah bertarung nyawa untuk melahirkan anak dia yang pertama. Sedihnya.


2015 will be the most crucial year for my entire life. 2015 penamat untuk habis study dlm law school, graduate, permulaan untuk kerja. Seriously 2015 adalah tahun untuk bertukar fasa! 

.

Fasa bukan aje terkumpul dekat pertunangan.. Kahwin.. I know.. Dah 23 ni dah habis vocab tentang benda lain.. Hahahahaha :P

.

Ape yang aku harap semoga KITA semua yg tengah study ni BOLEH HABISKAN DEGREE dengan elok, LULUS (kalau cemerlang itu extra) dengan jayanya, graduate dgn org-org yang tersayang dekat sebelah kita. :)

.

Alamak sebak pulak tetiba. Semoga dpt kerja yang elok, semoga dapat kerja yg berkat. Kalau ada rezeki kahwin, semoga beroleh jodoh yang hensemmm meow meow, tak pyh hensem. Cukup seadanya. Puiii dan dan nak jadi cliche LOL

.

Yang penting.. Kalau boleh mintak extra wish, semoga Allah bagi aku anak buah perempuan atau lelaki yang gemok & debab. Senang aku gigit2 kalau lapor! Can't wait to be Aunty Amelie!

.

Gitu classy! 

.
Mak, you are a great woman! Anak mak dah 23! Yahooooo anak mak dah besorrrrr! (saiz & umur) :* 


It feels so happy to have great people around you! Ya Allah thank you for all the chances you have given to me, in the past and the future =)


Syukur Alhamdulillah for the Rezq! 


No comments:

Post a Comment