Kehkehkeh. Tajuk macam org kampong benor. Macam sangat musykil. Macam "baikkah vivix ini?" *sambil menggaru dagu*
Straight to the point. Bulan ni Shaklee buat promosi Vivix. Promosi besar-besaran kalah mak enon. Beli 6 percuma 1. Woww. Beli 6 percuma 1, dapat cashback, dapat FREE MEMBERSHIP, dapat JIMAT almost RM 1k.
Seriously?
Serius aa. Kalau Shaklee buat promosi, tak berhagak. Masa ni la master-master & sesiapa yang ada modal lebih tu borong produk Shaklee yang tengah promosi ni habis-habisan. Setiap bulan ada promosi. Dan bulan November ini, Vivix la produknyaaaa.
Saya suka vivix. Selalu baca pasal Vivix, tentang apa yang dia boleh BANTU dalam orang strok, dalam kencing manis, dalam kanser, yang dalam rawatan kimo. Sebab Vivix ni bukan letak dadah ke apa, bahan-bahan semulajadi je. Meh kita tengok apa yang ada dalam Vivix.
VIVix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
SALAH SATU KANDUNGAN VIVIX ADALAH RESVERATROL (nama saintifiknya polifenol)
Okay WHY saya highlightkan kandungan resveratrol ni? Apa yang penting sangat dan baik sangat tentang resveratrol ni?
SUMBER DARI CELIK VITAMIN DOT COM (SILA KLIK)!
1) What is resveratrol?
2) Manfaat Resveratrol
3) Antara kajian saintifik terhadap resveratrol
- Kanser paru-paru (Lung Cancer)
- Kanser Prostat
- Kesihatan Jantung
- Diabetis Jenis 2
Hehe. Okay? Puas hati tak baca? Vivix memang sangat2 recommended untuk sakit yang macam agak kritikal. Macam strok, jantung, kencing manis. Vivix ni boleh dijadikan sebagai alat untuk kita berikhtiar. Yang menentukan dah tentu tentu UP THERE. Tuhan kita.
KENAPA VIVIX MAHAL?
Ya. VIVIX mahal sebab kandungan dalam dia. Kan dah cakap tadi ada anggur muscad? Anggur muscad ni sebesar bola golf tau sebiji. Anggur kalau kt pasar yang cenoet tu pun DAH MAHAL, inikan pulak anggur muscad sebesar bola golf? Hehe. Rajin pulak kita nak makan anggur sebesar buah golf SETIAP HARI kan. Why not kita tukar kepada VIVIX? Satu hari SATU SUDU TEH sahaja dah cukup. Dan saya suka nak cerita, kajian menunjukkan yang VIVIX ni kalau diambil, kandungan ORAC value dia lagi tinggi daripada jus kesihatan yang lain. (Mampu membekalkan 3000-5000 ORAC)
APA ITU ORAC?
Oxygen Radical Absorbance Capacity (ORAC) is a method of measuring antioxidant capacities of different foods
TESTIMONI VIVIX
TESTIMONI VIVIX
Macam mana? Berminat tak? Nak tahu tak.. Harga asal VIVIX ni RM 4xx tau. TAPI PROMO BULAN NOVEMBER NI HARGA DIA ADALAH RM 3xx. Haa. Nampak tak angka 4 & 3 yang berubah tu? Hehehe. Kalau anda rasa mahal, tak apa, tak paksa. Tapi pastikan hari hari dapat consume resveratrol ya! Hihihi
Akhir kata,
HEHEHEHEHE.
Sekian. Sekiranya kamu berminat, boleh hubungi saya di :-
SMS/WHATSAPP : 0176051613
Jangan lepaskan peluang.









No comments:
Post a Comment