Wednesday, January 28, 2015

Quick Update (MUST READ!)

Assalamualaikum!
Just a quick update before I finish my session dekat cyber cafe ni. Susah nak update blog sebab line tak kuat. Korang pakai line ape ye dekat rumah? Mind to share?

Anyway, semalam mcm biasa just scroll facebook ni  and I stumbled upon this one blogpost, which I really cried when reading it.

Tak boleh bayang if I dekat tempat akak sorang ni, dimana ayah beliau kena kanser.

Abah, yang takde sakit, sentiasa bertenaga tiba-tiba one day collapsed, rupanya dah kena kanser usus :(



Happy Family. Kalau I ada superpower, first sekali semua orang dalam family jangan ada sakit! Tapi, sakit kan kafarah dosa? Cuma yelah, kdg2 bukan kita tak percaya, tapi sebab kita cuma nakkan kekuatan je. Tambah-tambah lagi, bila KANSER. Kanser ni macam ketakutan yang membarah dekat semua orang! 

Anyway, please READ  this! Alhamdulillah lepas dalam  2 operations and bagi VIVIX, ayah akak ni improve a lot =)

Vivix memang, sebab VIVIX bertindak dekat sel sel DNA,  which, sedikit sebanyak, boleh membantu. After all, prevention is better than cure =)


Sama-sama doakan akak ni ye! Kalau nak tau lebih pasal VIVIX,

Do read it here :-



Thanks for reading and have a nice day! X

No comments:

Post a Comment