Wednesday, September 25, 2013

GLA SHAKLEE

Salam semua,

Ok disebabkan semalam ada customer whatsapp tanya tentang GLA Shaklee, jadi harini saya nak berkongsi tentang GLA daripada Shaklee.


GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Kebiasaannya digunakan untuk regulate kitaran haid, simptom PMS, sakit kepala dan untuk mereka yang menopause. Selain itu, GLA Complex ini amat bagus untuk skin texture, skin repair dan buat skin glowing.

Kebiasaannya, GLA Shaklee ini digunakan oleh orang yang ingin membetulkan kembali kitaran haid, simptom PMS dan perkara berkaitan. GLA boleh diambil oleh lelaki dan perempuan kerana selain dapat membantu masalah-masalah yang saya sebutkan di atas, GLA Shaklee juga membantu membaiki masalah prostat lelaki, masalah kencing manis dan darah tinggi.

GLA Shaklee ini sangat sangat disarankan utk org yg mempunyai masalah jerawat, mereka yang mempunyai masalah menstrual dan sebagainya.

JOM kita tengok beberapa manfaat utama GLA. Antaranya ialah :-

. Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.
· Meningkatkan kesuburan.
· Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome)
· Membantu dalam menangani menopause.
· Menguatkan kuku & rambut.
· Menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri.
· Membantu menangani ekzema.
· Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis.
· Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
· Menguatkn immuniti badan.
· Mempelahankn process penuaan.
· Mengurangkn “blood clot” yang menyebabkan serangan jantung.
· Mengawal kencing manis
· Mengawal kolesterol.
· Bagus untuk saraf. 

Berminat untuk mendapatkan harga promosi dan jadual makan secara percuma? 


Sihat bersama Shaklee,

Shaklee Independent Distributor
ID 1034671

Sumber : Klik Sini

No comments:

Post a Comment