Harini rasa macam nak buat quick entry pulak sebelum tidur. I kena rajin sharing kebaikan Shaklee ni. Cuba bayangkan the whole world macam, eh you consume Shaklee jugak? I pun sama! Yeaay!
Sep tangan.
Hehe.
Ok, bagus sangat ke Vit E Shaklee ni? Kenapa kalau set kulit je mesti distributor suggest Vit E? Haa meh kita godeh godeh tentang Vit E :D
Vit E
Tahukah anda Vitamin E bekerja secara sinergi dengan Selenium yang juga dikategorikan sebagai antioksidan. Vitamin E dan 10mcg Selenium. Pengambilan hanya sebiji sehari sahaja, cukup untuk melengkapkan keperluan vitamin E dan selenium di dalam tubuh badan.
KEPENTINGAN VITAMIN E
- Memandangkan ianya adalah sumber antioksidan, maka ia boleh melindungi kita dari kanser, penyakit jantung, strok, katarak dan juga penuaan kulit.
- Vitamin E adalah pengawal kepada dinding arteri. Ia menjaga kolesterol jahat "Bad Density Lipoprotein (LDL) daripada teroksida. Sebab jika LDL ni teroksida, akan sebabkan aarteri tersumbat. Keadaan inilah kita nak elak sebab boleh sebabkan serangan jantung.
- Vitamin E menjaga sel dan DNA daripada rosak yang mana kerosakan ini boleh mengundang kepada kanser.
- Vitamin E sangat berguna jika disapu pada tempat melecur atau terluka, ia akan cepat pulih.
- Vitamin E boleh mengurangkan dan mengawal simptom menopause.
KHASIAT VIT E SHAKLEE
- Mencantikan kulit dan menaikkan seri wajah
- Kulit semakin halus, gebu dan licin
- Mengurangkan jeragat, parut & jerawat
- Mengandungi antioksidan yang tinggi dan bertindak untuk awet muda
- Mengekalkan kesihatan saraf dan otot
- Meningkatkan kesuburan
- Menyelesaikan masalah kelesuan
- Meningkatkan keinginan seksual suami isteri (Vitamin Cinta)
- Meningkatkan orgasma yang lebih kerap dan semangat
- Merendahkan kadar kolesterol.
- Membantu mencegah kanser.
- Merendahkan risiko katarak.
- Membantu kawasan gelap areola itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.
- Parut strecth mark menjadi semakin pudar.
Haa teruja tak? Ok kejap, kenapa saya suggest Vit E daripada Shaklee? Apa yang bagus sangat dekat Vit E Shaklee ni?
Flip shawl.
Ok kita tengok satu satu...............................
- Cuba tengok pada botolnya tertulis d-alpha tocopherol - tanda "d" bermakna ianya semulajadi, tanda "dl" adalah tanda ianya vitamin e sintetik/buatan. Kenapa perlu semulajadi? Kerana kadar penyerapannya adalah lebih baik sekurangnya 2 kali ganda berbanding vitamin E buatan. Dengan itu ianya lebih jimat dari segi kos jika kita membeli vitamin E semulajadi.
- Vitamin E Complex mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.
- Setiap kapsul gel lembut memberikan 400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium. Membantu dalam memelihara kesihatan baik.
- Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.
- Sekarang vitamin E telah diperbaharui dengan tambahan GRAPE SEED EXTRACT , 20 kali lebih berkuasa dari vitamin E dan 50 kali lebih berkuasa dari vitamin C.
Teruja tak kawan-kawan sekalian? Boleh dapatkan Vit E dengan harga yang awesome daripada saya. Caranya bagaimana?
Senang.
Terus PM saya di page! Banyak lagi kelebihan yang boleh diperolehi dengan Vit E kalau gabung dengan Vit lain, tapi for now saya kongsi tentang Vit E dulu ya.
Senang.
Terus PM saya di page! Banyak lagi kelebihan yang boleh diperolehi dengan Vit E kalau gabung dengan Vit lain, tapi for now saya kongsi tentang Vit E dulu ya.
No comments:
Post a Comment