Hello beautiful people.
Few days back saya ada baca la status seseorang Pengedar Shaklee ni. Ada org tanya dia, soalan macam "Makan Shaklee? Kenapa tak kurus / cantik / kulit flawless" & sebahagian yang berbaur jelik & offensive. Saya rasa offensive. Hehehe.
Tapi, dah orang nak tanya kan, kena la jawab. Heehee. Pertamanya, perasan tak Shaklee takde guna artis yang dah sedia ada cantikz sebagai testimoni? I mean official duta la. Kalau Asyraf Muslim yang berkongsi tentang dia ambil Shaklee tu, lain. Itu his personal sharing.
Duta. Yang hebat-hebat. Yang dah memang cantik, kurus, flawless, non hado. Shaklee takdo.
Yang berusaha nak jadi testimoni bahawa Shaklee adalah pilihan yang sesungguhnya adalah pengedar-pengedar Shaklee, yg dtg dalam pelbagai latar belakang. Ibu yang keletihan penat bekerja siang bawak ke malam, of course ibu ini nampak kusam.
Students yang telah berlebihan beratnya lalu mencari Shaklee sebagai ikhtiar utk mengurangkan lemak yang ada. Of course student ini gemok.
Ibu yang kerap stress lalu tak ceria sebab susu selalu merudum, selalu balik lambat sebab jam tak hingat & ibu-ibu yang nangis setiap masa bila nak pergi kerja.
Ibu-ibu ini.
Student ini.
Latar belakang yang berbeza, membawa masalah yang berbeza, tapi penyelesaiannya mereka cari yang sama. Shaklee.
Jadi nak tunggu positive feedback daripada mereka-mereka ini bukan lah sekejap cuma. Paling minimum kalau nak dapat kesan yang optimum, haruslah berShaklee selama 3 bulan. Konsisten.
Tapi usually tak sampai pun 3 bulan. Ada jugak yang cepat positivenya, yang bercahaya mukanya sebab consume Flawless Set Shaklee.
It depends.
Mungkin awak nampak luaran dia mcm takde ape je, tapi who knows blood pressure dia dah elok, anaemia dia dah pulih, asthma dia dah kurang, sakit belakang pun dah kurang menyerang.
Susu membuak. Hari-hari jadi positive.
Well, you know.. Things like that. Perkara yang kita MUNGKIN boleh nampak kalau kita berlapang dada. Eheh.
:)
Bagi mereka masa. Awak seharusnya sebagai kawan yang baik, bila ada kawan-kawan yang cuba untuk melangkah one step further sebab nak sihat, YOU SHOULD SUPPORT.
bagi sokongan. dorongan. apa je yang selagi boleh.
Mungkin, awak rasa mereka tidak memberi kesan yang positif sebab awak sendiri yang tidak mencari yang baik-baik.
Saya pernah tanya upline saya. Boleh ke saya nak teruskan sharing tentang Shaklee sedangkan saya ini tidak lah manis figuranya?
Upline saya kata, tengok yang positif. Ramai lagi yang manis / dapat feedback yang bagus bila consume Shaklee.
Macam saya kata, give us time. Inshaallah sooner & later, adalah tu feedback positivenya.
Selain faktor toksin banyak dalam badan, saya kira culas juga mungkin penyumbang kepada faktornya. Culas untuk makan vitamin. Culas untuk minum air secukupnya.
Culas segala-galanya. Jadi perkara ini menyumbang kepada lambatnya sesuatu kesan itu.
Ye dok?
Itu sahaja. Any questions tentang Shaklee atau ingin menjadi sebahagian drpd keluarga kecil saya (yang bahagia), boleh PM saya dekat page yang ada disude bar ya.
Selamat hari Selasa.
SID 1034671
No comments:
Post a Comment