a-ashuhada.blogspot.com

Sunday, January 3, 2016

Product Review : Nano Lightener Cream

›
Assalamualaikum. Selamat Tahun Baru 2016 semua, semoga segala impian dan perancangan kamu semua tercapai tahun ni ok :) Harini Amy ...
Wednesday, December 30, 2015

11 Bulan

›
Assalamualaikum!  Lagi 2 days, dah nak habis dah 2015. Lepas ni 2016, kemudian pejam celik dah 2017 pula. Apa yang 11 bulan? Rupany...
Wednesday, January 28, 2015

Quick Update (MUST READ!)

›
Assalamualaikum! Just a quick update before I finish my session dekat cyber cafe ni. Susah nak update blog sebab line tak kuat. Korang pa...
Friday, January 23, 2015

Pengalaman Berniaga Part 1

›
Assalamualaikum!  Aktiviti yang boleh dikatakan kena wajibkan sebelum tidur >> UPDATE BLOG!  Sebabnya nak grab ranking SEO ko...
1 comment:
Wednesday, January 21, 2015

VIVIX + ALFALFA untuk CANTIK

›
Assalamualaikum semua!  Eh seronok ye rasa bila bukak je blog ada je yang menyinggah =) Harap ianya memberi manfaat ok untuk semua, ami...
2 comments:
›
Home
View web version

About Me

amlztlshda
Hanya menumpang di dunia.
View my complete profile
Powered by Blogger.